Vardagens tristess!

Hallå damer & herrar!

Välkomna antar jag! Är fan sjukt jä*la efter i den elektroniska världen asså.. men tyckte de var dags o skaffa sig en sådan här blogg och kanske få ventrilera lite av tankarna man trycker på hela tiden (och brorsan, jag kom på det här namnet på jobbet o va tvungen o använda de hehe)! I alla fall, man börjar fastna i vardagen mer och mer asså, spyr snart snett på det. Men jag har iof lite roliga grejer o se fram emot... Hultsfred 08', kommer hem 15 juni, 16 juni drar jag o farsan till München (DEUTSCHLAND ÜBER ALLES) och ska kolla på Sverige-Ryssland i Österrike, schön liten tripp. Landar @ Arlanda Airport, Stockholm, Sweden på midsommarafton och då äre bara o hoppa på första tåget till Leksand där jag ska fira midsommar!
Ska bli galet kul o komma ifrån lite o de får mig att hålla huvudet lite högre när man måste dras med praktikanter och djävulskap på jobbet! Jaja när livet ger dig citroner, måla den skiten guld!
Just de fick reda på att en arbetskamrat ska få barn idag, sjukt nice och grattis igen!

friid / jeppe

Kommentarer
Postat av: Mattias Carlsson

HAHA FAN DET DÄR NAMNET VAR JU BARA FÖR BRA!!!!

2008-05-20 @ 22:40:01
URL: http://fyrabuggoenacocacola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0