hola senoritas!

gokväller! damn it feels good to be a unemployd artist! Fan solen skiner och har avslutat ett vattenkrig med lillsyrran, jag vann solklart (kan va för att hon är 8 bast också men men....) ska till djäkne ikväll tror jag o spela kubb, dricka bärs o må bra, dyk förbi vettja! Kommer nog bli trevligt o chillat som vanligt, hoppas jag inte hamnar på krogen ikväll o får spendera hela dagen i vita stolen imorn! Jag återkommer med resultatet om hur de blir med det haha!
Brorsan ska flytta imorn också ska hjälpa honom såklart som den härligt snälla killen jag är liksom! Sen snackade Adde om premiärdoppet för i år o jag är ju inte den som bangar... kommer nog va först i! Yeye...

Hare gött gott folk! Tack för mig för denna dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0