Bakiskoma

YO YIGGIDY-YO-YO. Jahapp jag skulle inte ut igår, skulle ta nåra bira o sen dra hem o sova gött i min egen säng för att jag skulle jobba idag! Hur fan gick de me de? Stog o skrek på krogen till klockan 2 sen ringde N o sa att de va efterfest på stan! "LET'S DO IT"! Kom i säng klockan 5-6 nånting och jag kan svära på att jag ställde klockan på 8.30, men ingen jävla klocka ringde! Kan vara att jag stängde av den i min bakiskoma faktiskt...
Jaja nu står man på jobbet o bloggar skiten ur sig, bakis som ett as och håller mig från o kaskadspy i den vita stolen!

HAHAHA va fan en riktigt rolig kväll igår asså (nästan värd o må piss idag), träffade guvernören efteråt också, han drog några feta lines om nån toblerone o Anna Lind! hahaha sjukligt kul!
Anyways började jobbet klockan 9.45 idag och vaknade 9.45, jä*la mobilalarm, ba in i duschen o sen lägga benen på ryggen till jobbet! Bättre sent än aldrig som man brukar säga...
Nä nu äre dags o hjälpa lite kunder, FUCK VA JAG ÄR BAKIS!

That's all folks / jeppe

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Haha så ska det vara då blir d bäst festkvällar ^^

2008-05-24 @ 12:11:59
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Rebecca

Detta låter ju alldeles underbart

2008-05-24 @ 12:17:55
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0