Bastar 20, kickar fet fest!

Igår så hade Bulström sitt födelsedagspartaj o de blev riktigt kul! Jag o Adam va o shoppade lite sexleksaker till han innan o hittade en "uppblåsbar vän" som hette Bridgett! Gjorde ett grymt rim också till den, fast kommer inte ihåg hur den gick! Annars så vare god mat, mycke bärs & härligt sällskap. + att jag va typ världsmästare på kubb! OBESEGRAD fyfan va bra...
Sen bar det av till Blue moon för o röja, riiiiktigt mycket folk alltså, brukar tycka de är drygt men de va jävligt kul! Kommer inte ihåg allt men de jag kommer ihåg va jävligt kul hehe! Får lite randomflashbacks nu när jag står på jobbet som jag har svårt o sätta ihop hehe!
Jaja ska la jobba vidare, är fan fortfarande full!

friiidens / jeppe K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0