Alla heter Boris i Moskva!

Förihelvetti! Kom hem igår från Leksand (sista anhalten på resande fot under Juni månad) och va ganz klaar sliten igår när man kom hem bakis som Boris Jeltzin efter ett ryskt bröllop! Men vafan man lever bara en gång!
Ska väl skriva lite om vad man har vart med om under resan, ska väl börja med München då! Kom dit kl 12 på kvällen första kvällen, hotellet var ju inte riktigt top notch om man säger så jävla ghetto hotell men man blev inte attakerad av några galna tyskar iaf! Jag och farsan hade det chill iaf och stämningen i Innsbruck innan matchen Sverige-Ryssland var helt jävla galen med intågningen till matchen, måste fan ha vart 40 000 svenskar som sjöng och viftades med flaggor! Matchen slutade iof med förlust 2-0 och Sverige åkte ur så rätt så mycket depp i bilen på väg tillbaka till München!
Kom hem från München på fredag (midsommarafton) kl 10.30, kl 12.27 gick mitt tåg till Leksand så det var bara hem och ta en macka o duscha en snabbis med 5 minuter sömn i kroppen från föregående natt! Kom upp till Leksand och började snapsa jummen hembränd på dirren och fest inne i Byn med dalmasarna. Hade jävligt roligt faktiskt!
Dagen efter midsommar höll jag o Björn låda från kl 9 på morgonen, va full innan frukost o sen ba ökade o ökade! Slutade med lite spyfest kl 2 på natten men vafan de får man leva med!
Bakiskoma hela söndagen och vaknade idag och spelade in en låt till en producent som ville ha lite rhymes på ett beat han hade gjort, resultatet blev faktiskt jävligt bra om jag får säga det själv! Låten hamnar på www.myspace.com/jaytothep när jag har skickat den till han och han är nöjd med mixningen och allt sånt!

Nu sitter jag hos jönsson och har tryckt några bira och spelat schack, spöade han i första matchen sen blev vi sugna på att festa och börjat ringa runt i telefonboken! Får se hur det går med det hehe! Nä fyfan dags för en cigg under fläkten, vi hörs folk o fän!

BOOOYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0