Dricker mig smal!

hallå gott folk... är rätt sliten när jag skriver detta! i söndags va vi ute o grilla på björnön o hade de görgött med trevligt sällskap o lite fiske o sådant! MÄÄÄD NAJS! blev en riktigt schön dag igår också drog en impuls fylla på sportbärsen (FAN MAN BLIR JU SMAL AV O DRICKA SKIITEN) så vi drack oss sjukt smala den kvällen! Sen vaknade man hemma hos jönsson bakis som fan ba o dra till jobbet o dra mitt skift, sisådär kul men vafan man är ju van vid det här laget!
Drog direkt från jobbet till jönsson igen o käkade lite sen ner o hängde me lite studenter på teleplan o rökte vattenpipa, riiiiiktigt sweet! Nä nu ska jag nog skriva ner nåra rader på pappret så man kommer igång med nåra till låtar till Age of The Silver Screen duuude, sen blire fan Planet Terror för hela slanten haha sjukt rolig film asså!

Jaja peace, kärlek o allt sånt där....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du missar väl inte min TÄVLING? Den avslutas imorgon 12.00! http://samdra.blogg.se/2008/may/tavling.html

2008-06-03 @ 23:15:03
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0