Pedro the Monster

Tjää.. jaha brorsan hade fest igår o det spårade ut för mig som vanligt dårå.. började sjukt chillat med pingpong o bärs nere i hans källare sen blev de mer o mer hårda grejer tills kvällen slutade med lite host och jag blev så jäklarns stekt! Så jag vek av innan krogen o slaggade i the stadt apartment, vaknade sjukt bakis o tryckte lite frulle, stoppade huvet långt ner i toan sen dusch o jobb! Efter jobbet skulle jag hämta cykeln hos broder så ringde han för o kolla läget, "men du jeppe stanna utanför mig vi kommer dit MÅSTE visa en sak" jag tänker direkt, vafan gjorde jag igår, förstörde jag nåt, pissade jag i hans platt-tv? Men iaf kommer dem dit o visar det som skulle visas HAHAHA!
Idioten hade införskaffat en spindel på bakfyllan! Han är dessutom (precis som jag) livrädd för spindlar och han fick reda på några timmar senare att den dessutom var giftig! Nice thinking bro', schyst sätt att får alla att aldrig mer komma hem till dig! hehe

Brachypelma ruhnaui

Okänt kön Liten unge som är lugn och ovillig att gräva. Äter allt som rör sig.

hehe får se hur de går me den där! jaja ska kolla Be Kind Rewind nu med idolen Jack Black, friidens motherfuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0